Ofte stilte spørsmål
Jeg glemte en vare på ordren - hva gjør jeg?
Lag en ny bestilling med varen(e) du ønsker og velg "Hent i Åsane" ved utsjekk, send en epost og informer om at disse ordrene skal sendes sammen.
Jeg ønsker å hente en vare - hva gjør jeg?
Velg "Hent i Åsane", når pakken er klar for henting vil du motta e-post med informasjon om når og hvor pakken kan hentes. Vi har også mulighet for henting av varer i Kvinnherad.
Hvilke leveringstid har dere?
Pyntekroken ønsker at alle skal få ordren så kjapt som mulig - derfor har vi alle varer på lager i Norge! Vi pakker vanligvis alle ordre samme dag som vi mottar ordren - dersom vi mottar bestillingen før kl 15:00 på hverdager - pakker og sender vi samme dag. I tilfeller hvor ordren blir mottatt etter kl 15:00 forsøker vi å sende samme dag, hvis ikke sender vi påfølgende hverdag. Bestillinger som gjøres i helgen blir sendt mandag.
Hva koster frakt?
Bestillinger over kr. 800,- sendes fraktfritt i Norge. For bestillinger under kr. 800 tilkommer frakt fra kr. 75,- med sporing.
Jeg vil betale med faktura - hva gjør jeg?
Ta kontakt med oss og vi fikser en faktura for deg!